Digitálna tlač letákov sa realizuje v rôznych veľkostiach od A7 až po B3. Môžu byť potlačené jednostranne al. obojstranne, a plnofarebne. Letáky tlačíme na lakovanom alebo nelakovanom papieri, celoplošne aj parciálne s ofsetovým lakom, alebo s UV lakom.
Letáky môžu byť knihársky spracované, a teda pofalcované, Môžu byť s výsekom, či bez výseku.
Tlač letákov
Tlač letákov je snáď najčastejšou náplňou našej práce. Pre tlač letákov stačí vyplniť formulár alebo nám zavolajte na číslo v sekcii kontakty. Tešíme sa na Vás!
Letáky (a plagáty) sú tradičnou formou reklamy a dobre vytvorený reklamný leták s ponukou služieb, je stále výborne fungujúcim médiom. Na každého zákazníka pôsobí niečo iné, a preto by ste nemali zabúdať na tradičnú formu letákovej reklamy. Reklama na internete alebo v masmédiách by mala byť ideálne doplnená práve nejakou formou off-line propagácie. Len tak je možné pôsobiť naozaj na každého vrátane staršiu alebo konzervatívnu časť populácie.
Tlač reklamných letákov vo väčších nákladoch je pri použití ofsetovej tlače veľmi výhodný, stačí raz nastaviť konfiguráciu podľa predstáv zákazníka a je možné tlačiť prakticky neobmedzene. Ofsetová tlač letákov je výhodná aj vzhľadom k papieru. Dokážeme tlačiť presné detaily aj na menej kvalitný papier.
Snažíme sa klientom vyjsť maximálne v ústrety a vybavovať zákazky v čo možno najrýchlejších termínoch. Tlač letákov sme schopní na prianie klienta rýchlo zvládnuť aj so všetkými dokončovacími prácami (laminovanie, lakovanie), vrátane záverečnej distribúcie na určené miesto.
Tlač letákov v Bratislave
Reklamné letáky pre vás vytlačíme v našej prevádzke na ulici Barónka 28, Bratislava. Okrem tlače letákov pre vás zariadime aj ďalšie doplnkové služby ako je balenie, laminovanie, kompletizácia alebo expedície.
Tlač reklamných letákov – formáty, materiál a kvalita tlače
Formáty pre tlač reklamných letákov
Vytlačíme pre vás letáky vo všetkých možných veľkostiach. Okrem bežných formátov letákov (teda formáty papiera A1, A2, A3, A4, A5, A6; B2, B3, B4, B5, B6 alebo formáty vizitiek 90x50mm a 85x55mm) sme schopní vytlačiť letáky takmer akýchkoľvek neštandardných rozmerov.
Materiály pre tlač letákov
Najčastejšie používaným papierom pre tlač letákov je kriedový papier s gramážou 80 až 350
Tlačíme ale aj na menej bežné druhy papiera
Obľúbený je napríklad tlač na pohľadnicový papier alebo bezkarbónový papier
Na iné účely je zasa vhodnejšie vybrať tlač na recyklovaný papier. Jeho použitie je šetrné k životnému prostrediu a okrem dobrého pocitu môžete túto skutočnosť ešte vhodne marketingovo využiť
Letáky sa dajú tlačiť aj na samolepky. Tu opäť okrem bežných papierových samolepiek ponúkame aj tlač PVC samolepiek
Možnosti využitia farieb
Vyberať môžete aj z rôznych možností použitia farieb. Základný je samozrejme výber čiernobielej alebo farebnej tlače. Pri farebnej tlači máte na výber použitie jednej až piatich farieb (4 respektíve 5 farieb znamená plnofarebný CMYK alebo CMYK + doplnková farba). Voliť môžete aj lesklú alebo matnú tlač, počet lomov alebo vŕtanie dier. Vždy sa budeme snažiť splniť aj ďalšie vaše menej štandardné požiadavky tak, aby ste boli s výsledným produktom vždy spokojní.
5 tipov pre kvalitné letáky
Ako na efektívne propagačné letáky?
Úspech každého podnikania závisí od počtu predaja tovaru alebo služieb. Predaj zasa závisí na tom, ako dobre dokážete svoj produkt alebo službu propagovať. Možností pre propagáciu podnikania je veľa. Jednou z nich sú aj tlačené materiály ako rôzne plagáty, letáky a brožúry. Ak sú dobre navrhnuté a podložené kvalitnou obchodnou stratégiou, je relatívne ľahké dosiahnuť požadované ciele.
Ak chcete dať vedieť svetu o svojej firme, sú reklamné letáky jednou z najefektívnejších foriem propagácie. Správne navrhnuté letáky tiež môžu značne zvýšiť predaje u už etablovaných spoločností. Je tak potrebné venovať veľkú pozornosť návrhu, tlače i distribúciu. Teraz sa pozrieme na niekoľko tipov pre efektívnejšiu letákovú kampaň.
Na čo majú tlačené letáky slúžiť?
Predtým než si navrhnete a objednáte tlač letákov, je dôležité si uvedomiť, k čomu majú letáky slúžiť, čo vám majú priniesť a komu majú byť určené. Letáky môžete použiť na propagáciu služieb, oznámenie o uvedení nového výrobku alebo k podpore značky. Ak si jasne stanovíte svoje ciele, pomôže vám to si vytvoriť jasnú predstavu o tom, ako by mal leták vyzerať a aký by mal mať obsah. Umožní vám to tiež vybrať vhodný text a dizajn tak, aby ste prilákali zákazníkov zo správnej cieľovej skupiny.
Jednoduchšie letáky sú efektívnejšie
Mnoho ľudí si myslí, že čím kreatívnejší a komplexnejšie leták majú, tým viac potenciálnych zákazníkov osloví. V niektorých prípadoch to síce môže byť pravda, ale väčšinou oveľa lepšie pôsobia letáky, ktoré majú jednoduché texty, jasné frázy a prehľadný dizajn. Vždy je dobré mať obsah reklamného letáku najjednoduchší, ako to ide a oznámiť len tie informácie, ktoré sú naozaj dôležité. Ak chcete na svojom tlačenom letáku použiť obrázok, platí tu to isté čo pri texte a dizajnu. Jednoduchý a jasný obrázok väčšinou zaujme viac ako, obrázok zložitý, dizajnovo dokonalý ale ťažko pochopiteľný.
Návrh propagačných textov pre tlač letákov nie je určite jednoduchý. Dobré je vždy myslieť na to, že v letáku má byť len také množstvo informácií, o ktorých si myslíte, že ich potenciálny klient musí vedieť. Môžete tu uviesť, aké výhody klient s vaším produktom alebo službou získa, prečo by si mal vybrať vás a nie konkurenciu a pod. Samozrejme môžete na letáku popísať detaily vašich produktov, ale dobrý leták sa sústredí hlavne na to, čo prináša klientom úžitok az čoho môžu mať prospech. Častým nešvárom tlačených propagačných letákov je tak absencia oznámenia, čo má potenciálny zákazník robiť, po prečítaní informácií z letáku. Je potrebné zákazníkom oznámiť ako jednoducho „vykonať akciu“, teda aby navštívili vaše webové stránky alebo zavolali do vášho obchodu a objednali si produkt.
Overte, že reklamný leták funguje
Predtým, ako pošlete leták do tlače, požiadajte niekoho o jeho kontrolu. Okrem prípadných gramatických chýb tiež zistíte, ako leták pôsobí, akú informáciu odovzdáva pod. Pokiaľ výsledok nebude dokonalý, nebojte sa zmeniť rozloženie grafiky a obrázkov alebo upraviť texty.
Kvalitný papier je základ pre tlač letákov
Ďalšou vecou, ktorú treba zvážiť je kvalita tlače reklamných letákov. Je jasné, že všade sa musí šetriť ale kvalitne pôsobiaci leták je pre požadovaný efekt veľmi dôležitý. Niekedy je lepšie vytlačiť menej letákov na kvalitnejší papier než obrovské množstvo na nekvalitnom papieri. Z vlastnej skúsenosti určite viete, že leták vytlačený na nekvalitnom papieri nepôsobí profesionálne a ťažko niekoho presvedčí k nákupu – nieto aby budoval dobré meno firmy. Ušetriť na tlače letákov môžete napríklad použitím čiernobieleho prevedenia. Pekný a prehľadný čiernobiely leták vytlačený na kvalitnom papieri môže splniť účel úplne rovnako, ako leták farebný, avšak za neporovnateľne nižšie náklady.