Digitálna tlač vizitiek

Digitálna tlač vizitiek sa realizuje na namodernejšej technológie od spoločnosti MINOLTA. Sú použité grafické papiere hrubšej gramáže 250g – 350g. Prevedenie môže byť obojstranné plnofarebné s povrchovou úpravou UV-lak aj lamino.

Digitálna tlač vizitiek

 

Tlač vizitiek

Tlač vizitiek je jedným z najčastejších zadaní, ktorá do tlačiarne dorazí. Nie vždy a nie všade však bude zadávateľ s výsledkom spokojný. Pri tlači vizitiek je nutné dodržiavať niekoľko pravidiel a dôkladne si premyslieť postup prác, aby vizitky skutočne zodpovedali Vášmu priania.

Podľa objemu tlače vizitiek je vhodné zvoliť digitálnu alebo ofsetovú tlač vizitiek. Pre väčšie náklady vizitiek je určite výhodnejšie zvoliť metódu ofsetovej tlače, naopak pre menšie náklady vychádza výhodnejšie digitálna tlač.

Ďalším veľmi dôležitým faktorom, na ktorý je potrebné pri zadaní tlači vizitiek dbať, sú správne tlačové dáta. Vďaka našim skúsenostiam v obore sme schopní dokonale poradiť našim zákazníkom aj s nepresným zadaním.

Vizitka sa stala neoddeliteľnou súčasťou nášho života a aj cez rozsiahle využívanie moderných prostriedkov má stále svoje opodstatnené využitie.

Ak máte logo, s ktorým ste spokojní, mali by ste mať tiež doriešený celý vizuálny štýl a korporátnu identitu. To znamená, že v súlade s logom či grafickou značkou (s jeho tvarmi, farbami, typografiou …) by ste mali používať jednotný štýl, pomocou ktorého komunikujete so svojimi partnermi. To platí nielen o vizitkách ale tiež o firemných tlačovinách, webe, propagačných predmetoch atď. Finančné náklady, ktoré sú spojené s vytvorením jednotného vizuálneho štýlu, síce nie sú zanedbateľné, ale mnohonásobne sa vám vráti.

Vizitky rozdeľujeme podľa ich obsahu a prevedení na niekoľko druhov:

Vizitky osobné (súkromné)
Vizitky firemné – podnikové
Vizitky na účely diplomatickej atď.
Veľkosť vizitky sa líši podľa zvyklostí v rôznych krajinách. Štandardom býva 6 x 9 cm, ale aj 5 x 9 cm, 5,5 x 9,5 cm alebo formát 4,5 x 8,5 cm. Vizitky používané vo Veľkej Británii a škandinávskych krajinách mávajú obvykle formát menší (4 x 7,5 cm).

Osobné vizitky

Firemné vizitky sú často strohé a neosobné. Osobné vizitky sú naproti tomu originálne, nápadité, hodí sa k vám a obsahujú presne tie informácie a grafiku, ktoré si určíte. Skrátka môžete popustiť uzdu fantázii a navrhnúť vizitku tak, aby vystihla a reprezentovala priamo vás. Osobné vizitky využijete, či už pracujete ako freelancer, alebo skrátka ako doplnok v bežnej komunikácii. V dnešnej dobe je stále častejšie uvádzať na osobných vizitkách adresu či užívateľské meno na sociálnych sieťach, vďaka čomu sa ľahšie spojíte so svojimi známymi.

Firemné vizitky

Tento druh vizitiek predstavuje osobu ako zamestnanca alebo predstaviteľa určitej firmy či inštitúcie. Okrem údajov o osobe (meno a priezvisko) obsahujú tieto vizitky vždy označenie inštitúcie, jej adresu, telefónne číslo, e-mailovú adresu, webové stránky firmy a ďalšie údaje. Názov firmy by mal zodpovedať označeniu v podnikovom registri.

Pri mene musí byť vždy uvedená funkcia či pracovné zaradenie. Čím vyššia funkcia v hierarchii úradu, firmy či inštitúcie, tým menej údajov (ako je fax, telefón) vizitka obsahuje. Na týchto vizitkách sa nikdy neuvádza súkromné údaje, ako bydlisko, telefón domov atď.

Pre správnu firemnú (ale i osobnú) vizitku platí základné známe pravidlo, že menej znamená viac. Nesnažte sa preto za každú cenu na Vašu vizitku dostať všetky údaje o Vás a Vašich produktoch, prípadne službách.

Okrem tlači vizitiek sa digitálna tlač využíva na: